Techline

Az első bejegyzés

2013. február 19. - Blaiserman

A minap belefutottam egy informatikai problémába és nagyon sokat törtem a fejem googeztam míg végül sikerült megoldanom. Ekkor elgondolkodtam azon, hogy hogyan fogok túljutni ezen ha máskor is belefutok ebbe a szituációba. Hát jegyzetelni kellene. Na igen de gondolom ti is jártatok már úgy, hogy gép újrahúzáskor elvesztettetek adatokat mert figyelmetlenek voltatok a mentésben. Megsúgom nektek én már igen. Íg hát úgy döntöttem itt posztolom az ilyen probléma megoldásaimat, hátha szüksége lesz rá másnak is, és hogy nekem is meglegyen ha kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://techline.blog.hu/api/trackback/id/tr375092296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása